Thursday, January 27, 2011

HeHe

Marti,25 ianuarie mi-am pus aparat dentar Damon 3 pe dantura de jos...ahhh ortodontul meu mi-a zis ca poate sa ma doara,sa simt un desconfort sau chestii de genul acesta dar... cred-ca sunt prea norocos si nu simt abolut nimic,doar cind musc ceva simt o durere,insa e totul abolut normal!(Plus la asta,arata foarte bine,imi place)

Peste o luna,o luna jumate imi pun si pe dantura de sus,tratamentk ortodontic ve dura in jur de 1 an si 3 luni,rezultatele vor fi pur si simplu NEBUNE adika bune dar nebune =D

Am emotii,toata gura plina de metal,arat comic de tot =D Voi face niste poze,le voi pune aici si rezultatul peste un an la rindul lui va fi publicat pe blogul meu,macar sa am amintiri!)))
Doar nu inteleg o chestie,oare cum imi voi saruta domnisoara mea,hehe funny!


No comments:

Post a Comment