Saturday, January 15, 2011

...

Daca sa stii sa pierzi inseamna sa poti sa continui,
Am stiut 
Dar sigur n-am vrut,
Sa pierd timpul reflectand la ce n-am obtinut,
La visul din trecut,la trenul pierdut

Se zice ca ne-nvartim incerc,cand ratacim
Dar daca stim unde vrem s-ajungem e clar de unde venim
Si-atunci cand simtim ca drumul e lung,inseamna ca mai e putin
Si-astfel ne amintim ca scopul vietii este s-o traim,
Daca pentru suflet muncim,inseamna ca asta ne hraneste
Daca inima e infometata doar sentimentul o creste
Si starneste puterea de a continua cand ne-aminteste
Ca undeva acolo sus,e un steag ce ne iubeste
Atunci cand straluceste,ne face sa ne purtam cavalereste
Si ne vegheaza in fiecare seara ce-o traim haiduceste,
Ne separa de lumea ce-o gandeste in sistem
Si nu primeste nicio veste cand ne schimbam starea,
Meditand ca Oreste
Cautand scopuri in spatiu si timp,gasim esente
Ca n-am pierdut nimic si am castigat experienta
Si vorbim de dependente,
Trece aerul curat de munte
Cu apa unei fantani ce limpezeste orice frunte,
Dintre vrute si nevrute, alege-le si du-te
Constient de zile scurte ca nopti au fost multe
Dar putine zile pentru cei ca mine si ca tine.....






N-am sa te uit niciodata...chiar daca distanta dintre noi era mare,avem acelasi singe-n vene...


14 ianuarie ora 17:00 ... voi pastra viu in suflet aceasta zi!!!Pe fata mea se citeste bucurie mereu insa durerea ce-o port in suflet o stiu doar eu si Dumnezeu!

No comments:

Post a Comment