Friday, August 27, 2010

Nisipul eu si marea!

19.08.2010 Simt nisipul rece ce se strecoare printre degetele picioarelor,din departare se vad niste luminite...apa straluceste din cauza reflectarii lunei si marea e linistita ca niciodata.Imi introduc castile in urechi si pun sa rasune muzica...prima piesa din play-list e Vama Veche - Marea...totul e perfect...sunt complet relaxat,ma culc pe spate si ea imi vine brusc in minte,mi-o inchipui cum sta aproape si ma tine de mina,asteptind sa cada o stea de pe cer...insa e doar imaginatia mea bogata.Inspir adinc si expir incer,mai mult nu tin minte nimic ...am plecat in lumea viselor,acolo unde visele devin realitate....si doar acolo nu tin cont ca afara ploua ca-I zapada sau roua,nu-mi strica vremea starile cum se intimpla des noua!!!

No comments:

Post a Comment