Sunday, August 1, 2010

Haaa...sunt si eu deja pe blog=)))

E prima data cind incep sa scriu si eu cite ceva pe blogul acesta ...  o sa ma stradui sa scriu in fiecare zi despre tot ce mi-se intimpla pe parcursul zilei,retrairi,sentimente bla bla bla...:D


Ziua de azi aproape a trecut,de dimineata mam trezit cu noi puteri desi noaptea am dormit groaznic,aveam durere mare in picioare din ce cauza,idee nam...
Am mincat cite ceva,apoi repede la antrenament am fugit...sala de forta azi era goala poate din cauza ca-i duminica?Ehhh am stat eu acolo 2 ore facind diverse exercitii si cu playerul la maxim in casti rasuna numai RAP si ROCK asa ceva obisnuiesc sa ascult cind sunt la sala...am venit acasa ca-m obosit,dar nu-i pe asta "IMPORTANT OM SA FII":D:D:D...

Am facut un dus rece rece,apa calda au inchiso idiotii si acuma cu apa rece ne multumim heh eu ma multumesc deoarece saracii oameni din AFRICA duc dorul de apa!

Acum ascult muzica si ma gindesc la o fata,straniu...nu o cunosc inca bine nici chiar un sfert as zice,o stiu din net,desi nu obisnuiesc sa fac cunostinte pe net uite cu ea mia facut o deosebita placere sa comunic,are ceva deosebit,imi place zimbetul ei , desi il vad doar in fotografii.Imi plac ochii ei,oglindesc durere si multa iubire...o astept sa vina mai repede acasa P.S: E in Portugalia...:P:P:P

No comments:

Post a Comment