Sunday, December 19, 2010

I am happy....LOVE IS FOR FREE!!!!=*

http://www.youtube.com/watch?v=Nu6vqdA83jk&feature=player_embedded




Un nou aer luat in piept mia deschis alte orizonturi,interesant cum omul e orb atunci cind iubeste,uraste si atunci unele amintiri ii pateaza mintea!
Sunt clipe care te impun sa vezi greselile si lucrurile pe care le scapi din vedere si care-ti marcheaza viata prin durere acuta,vezi si partile bune atunci paharul care era pe jumatate gol se umple cu lichid pe nume DRAGOSTEA si vezi multe alte lucruri frumoase!!!)))
Am intilnit o noua fata in viata mea care dupa mine simt c-o plac mult de tot,e rusoaica,niciodata ele nu ma atrageau pina acuma he he demult n-am mai simtit asa ceva si dupa asa vreme parca totul se evidentiaza prin culori tot mai aprinse ale curcubeului,desi afara nu-i nici urma de soare.Are niste ochi albastri deschisi,parul moale blond si lung,are in jur de 1.73 cm si crede in destin(daca destinul vrea ceva de la tine,tu in nici intr-un caz nu vei putea scapa de el,el uneste oameni,ii desparte si face minuni)......=*
E atit de modesta...prima intilnirea a noastra a fost ceva de nedescris...ma frapat in bucati...era imbracata intr-o rochie de o culoare albastrie deschisa,avea niste cercei frumosi care o prindeau la fata de minune care deasemenea era de culoare albastra,insa chipul ei angelic mi-a cucerit inima,rar intilnesti oameni care pur si simplu te cuceresc cu prima privire....pielea ei e atit de fina si de un miros atit de placut incit parfumul e o chestie dubioasa,atingirile le ei imi provoc asa emotii placute incit cuvintele nu-si au rostul!)))



No comments:

Post a Comment