Monday, November 8, 2010

Dimineata...

E simbata dimineata,deschid ochii si printre buze se poate observa un zimbet blind si placut.
Ma uit pe geam,soarele imi strapunge corpul si mi-l umple cu energie...
Incep sa rid in hohote fara nici un motiv,sa ma vazut cineva dintr-o parte credea ca sunt plecat cu capul,insa e ceva normal sa rizi asa stiind ca esti absolut normal dar rizi ca un nebun.Sensul lati prins,nici eu! =D
Ajung la baie,deschid robinetul,apa e rece gheata incep sa ma spal pe fata si dinti din nou ma uit in oglinda zimbind amintindumi ce-a fost noaptea trecuta.
Dau drumul la muzica si prima piesa care rasuna prin boxe e R.KELLY FT NAS(Superba)...
Sunt asa clipe in viata mea cind totul e colorat si frumos...

Acuma despre altceva,mai important dupa parerea mea!)))
Am inceput sa iubesc toamna,desi inainte n-o suportan deloc...
Mise parea un anotimp prea trist pentru mine,pentru personalitatea mea vesela.
Da,e trista,nu ma reprezinta deloc dar cu ajutorul ei am inceput sa vad lucrurile diferit de tot!)
Miam facut ordine in ginduri,miam facut planuri pentru viitor si totul a inceput sa se normalizeze.

Am obosit sa caut ceea ce-i imposibil sa gasesc.
Am decis sa fac o mica pauza,lasind fetele si flirtatu de-o parte...o pauza miar fi de folos si asta ma satisface!)))
Am iertat oameni care erau vinovati in fata mea,nu aduce la nimic bun supararile .
Miam cerut la rindul meu si eu iertare,totusi sper sa-o fi primit iertarea lor sincera...
Sa ma iertati pentru toate,caci nu-s eu asa rau,sunt foarte iubitor desi nu mereu o arat,poate mindrie barbateasca sau prostie barbateasca,fiecare cu parerea lui,cer iertare absolut de la toti ce-i care imi citesc blogul in clipa asta.)
Simt o pace in mine,care ma face sa gindesc pozitiv si cu intelepciune!)))
Fiecare pas e calculat si fiecare cuvint esind din gura e filtrat!
Am facut cunostinta cu noi oameni care miau dat inca un strop de culoare. =*
Am deschis noi usi care o viata mise pareau inchise dar care sau deschis din prima cind am tras de miner...
Am incetat sa deranjez oameni,miau dat de inteles ca prezenta mea le face rau.
Am incetat sa citesc blogurile altora,doar cind ma roaga sa-l citesc atunci il citesc!
Am inceput sa uit unii oameni desi sincer sa fiu nas fi vrut deloc.
Le doresc tuturor multe succese si impliniri si tot ce se poate mai bun!)))
Iarna ma tine inchis in casa uitind de multe,primavara sunt preocupat cu prezente feminine,vara ma pune pe nebunii si distractii dar toamna asta mia oferit ceea cemi lipsea...


No comments:

Post a Comment